Silly: Energiytter från Rögle och Troja kan vara på väg in, rykten om back från AIK & intressant att Visby torgför att de vill ha kontraktsbundne Carl Jakobsson

FOTO: RUNE ÅHLÉN

5 svar

  1. Den lärde Pessimisten skriver:

    Energispelare… är det allt vi kan få tag på? Visste VIK har en tight budget, men andra lyckas hitta poängspelare i ettan, börjar redan nu få taskiga vibbar vad gäller scoutingen.
    Men vi kan kanske hitta några i u20 som har 28 spelare med kontrakt, bra jobbat av junioransvarige.

  2. Patrik skriver:

    6 minuters utvisningar på 39 seniormatcher är ju verkligen inte mycket.. hoppas verkligen vi värvar en riktig publikfavorit som är halvgalen…bra på rören och kraschar in på mål och gör 7-8 mål på ensäsong…

  3. Zeb skriver:

    Jardsjö i vik känns ju lite halvdant, han verkade ju som ett psykfall i kvalet… med viks track record lär han snitta ungefär ett matchstraff per match

    • Icing skriver:

      Håller inte med…skapade mycket med sin riviga rakt på mål inställning… spelartyp som vi saknar.
      Sen hade han lika svårt att få pucken i mål som typ Svante men skapar man så låssnar det till slut.