Silly: Analys forwardssidan om det ska in en toppcenter till och koll på några som varit i Mora, Kalmar, Oskarshamn & scout om Souch som är tillbaka i Södertälje

Hur blir det med centersidan? FOTO: Jimmy Gerdin, VIK.se

3 svar

  1. AB skriver:

    Blir nog inga enkla tälje-vinster iår 🙁

  2. P skriver:

    Intressant med X1 borde öppna upp för M.F ?
    Är Rosdahl ens med och tränar med laget? Vilket skapar att vi får in 3 nya istället. Gärna Bergman om han inte redan är klar.
    Önskan är att vi kan samla till en namngiven supporter samling spelare ? Gör som Mora presentera först och samla sedan.

    • Mikael Norén skriver:

      P: Gällande Frycklund är han ju en vänsterskytt, men visst skulle han vässa centersidan. Tjänade dock bra i Pustertal och söker nog bästa deal framför hemmarabatt kanske. Senast jag hörde så tränar Rosdahl i Malmö. Tror alla dessa öronmärkta insamlingar alla handlar om att man först gjort klart med en spelare och sedan försöker dra in så mycket som möjligt i efterhand.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *